piątek, 1 lutego 2013

Serduszko

  Zbliżają się Walentynki. Może ktoś powiedzieć, że to skomercjalizowane święto, że miłość należy okazywać każdego dnia ale.. Ale nie wiem jak Wam, ale mi sprawia przyjemność być obdarowaną z okazji Walentynek a także obdarować swojego Walentego.
  W poprzednim poście prezentowałam początek robótki - serduszka, właśnie Walentynki zainspirowały mnie do wykonania zawieszki właśnie w kształcie serduszka. 
Mam zamiar podarować serduszko mojej nowej internetowej koleżance... koleżanka na pewno domyśli się, że to o Nią chodzi. Jest przesympatyczną Kobietką i w ten sposób chcę jej okazać sympatię.




Gotowy haft ozdobiłam szklanymi koralikami. Niteczki widoczne na zdjęciu to nitki osnowy płótna, na którym jest haft. Wyprułam je, zawiązałam dookoła kokardki i na niektóre nanizałam białe i błękitne koraliki.

  Haft na lnie wygląda cudnie, z tym że przynajmniej dla mnie dosyć trudny gdy się człowiek zdecyduje na lniane płótno z nierównymi nitkami osnowy.

2 komentarze:

  1. Jeszcze dzisiaj czytałam o rozpoczętym hafcie, a teraz widzę gotowe serduszko. Jestem w szoku! Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie wyszlo serduszko :) Kolezanka na pewno sie ucieszy :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń