środa, 20 lutego 2013

Chwalipieta !!

Nie mogę.. muszę się pochwalić. Po wielu próbach udało mi się wygrać zabawę organizowaną na facebooku przez Pracownie Niebieski Kot.

  Zabawa została zorganizowana z okazji Dnia Kota. Świetnie się składa, bardzo lubię koty. A jeszcze do tego za około 10 dni wyjeżdżam sama za granicę, przypuszczam że będę odrobinę czuła się samotna - to taki kociak będzie wspaniałą maskotką.
  
  Następna niespodzianka, to cudne urody broszka wykonana przez Ilonę. Paczuszka przyszła już do mnie w zeszłym tygodniu ale dopadł mnie atak strasznego lenistwa. Do broszki były dołączone jeszcze słodycze, niestety nie doczekały sesji zdjęciowej. Cała moja Rodzinka rzuciła się na nie z szaleństwem w oczach :-) 


  Mam szczęście, że przy okazji nie zjedli mojej ślicznej, nowej broszki.

4 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej! Kociak jest prześliczny!!

    Broszka również prezentuje się pięknie :)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty , a ten kotek uroczy **

    OdpowiedzUsuń