wtorek, 22 stycznia 2013

Cygański sweterek - KONIEC !!

  Bardzo lubię takie momenty. Prasowanie, ucinanie nitek, przyszywanie guzików... Potem sweterek na manekin i robienie zdjęć. Oczywiście czeka mnie jeszcze przyjemniejszy moment - wybieranie nowego wzoru, nowy projekt. 
  Nie wiem jak Wy, ale ja kocham przeglądanie różnych stron robótkowych, szukanie inspiracji w internecie. Picasa, Osinka, forum Maranta ... jest tyle wspaniałych miejsc gdzie można znaleźć inspirację, pomysły, uzdolnione koleżanki...


  Miałam maleńki problem z wykończeniem brzegów sweterka, zdecydowałam się na poniższy wzór. Mogę ze spokojnym sumieniem polecić ten wzorek, szybki do wykonania, i co najważniejsze bardzo łatwy.
  Przy okazji ładnie prezentuje się guziczek który muszę się pochwalić, że zrobiony cytując sławnego Polaka ".. tymi ręcami ..."



  

6 komentarzy:

  1. Ewuś, czy ta weryfikacja obrazkowa, która każe wykazywać, że jesteśmy ludźmi, jest u Ciebie konieczna... Strasznie jej nie lubię przy komentowaniu :(
    Sweterek bajecznie kolorowy i rzeczywiście jest coś w tym określeniu: cygański.
    Pochwaliłam się u siebie z przyznanego przez Ciebie wyróżnienia i zadałam swoje pytania. Przyznam, że jestem ciekawa również Twoich odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyłączyłam weryfikację, przepraszam jak nie wiem co :-) nie zauważyłam, że mam weryfikację, też tego nie lubię,
      i już biegnę poczytać co też ciekawego o sobie napisałaś

      Usuń
  2. JaaaaaCieeeeee....!!!!! Śliczny!!!! Podziwiam, zazdroszczę cierpliwości i sweterka!!!

    OdpowiedzUsuń