niedziela, 4 kwietnia 2010

przypomnienie

bo mam w planach kontynuację postu z blox'a i żeby mili czytelnicy nie musieli szukać po stronach skopiowałam post :


żeby nie było monotematycznie :-) tylko majtki, majteczki, majteczątka zaczęłam dziergać szydełkową serwetkę, wzór wiosenny - motylki !!
wzór jest zamieszczony w najnowszym wydaniu Sabrina Robótki Ekstra, jest to miłość od pierwszego spojrzenia, jak tylko zobaczyłam ten wzór do mnie prezentujący się na okładce tego pisma wiedziałam, że musi być mój !!
nie pamiętam kiedy szydełkowałam ostatnio jakąś serwetkę, dużo haftowałam krzyżykami, uczyłam się nowych technik a szydełko powoli rdzewiało w kąciku,
w tym samym numerze na ostatniej stronie jest zamieszczona jeszcze jedna serwetka którą także planuję uplatać
a technicznie ... szydełko nr 1,75 kordonek Maxi biały
Od 2010-04-03
Od 2010-04-03
Od 2010-04-03
powyżej pokazuje ile już zrobiłam a poniżej wzór i zdjęcie - jak będzie wyglądała moja serwetka
Od Skrzynka
Od Skrzynka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz